Jak pracujemy?
Badanie stanu faktycznego
Wykorzystanie odpowiednich narzędzi diagnostycznych odgrywa kluczową rolę w procesie uzyskiwania wiarygodnych wyników. Właściwie dobrana metodologia wpływa na precyzję i rzetelność danych. Profesjonalne narzędzia umożliwiają zbieranie informacji w sposób uporządkowany i zgodny z przyjętymi standardami.
W GrowZone wykorzystujemy narzędzia diagnostyczne uznane na całym świecie. Takie jak: MTQ Plus Badanie odporności psychicznej, Leadership Game, CliftonStrengths 34, Extended DISC, Kwadrat komunikacyjny von Thuna, Badanie poziomu przywództwa w organizacji.
Analiza wyników
Omówienie wyników badania jest kluczowym etapem procesu rozwoju, który przyczynia się do zrozumienia i akceptacji stanu faktycznego. Świadomość wyników, pomaga lepiej zrozumieć status quo oraz podjąć bardziej świadome decyzje dotyczące dalszych kroków. Omówienie wyników pozwala dostosować komunikację do charakterystyki zespołów i organizacji.
Dialog pozwala uzyskać istotne informacje na temat doświadczeń, oczekiwań i obaw. To z kolei może pomóc w dostosowaniu planu do indywidualnych potrzeb, co wpływa na skuteczność kolejnych kroków.
Opracowanie zaleceń
Analiza wyników daje obraz prawdziwego stanu rzeczy. Kolejny krok to wyznaczenie celów rozwojowych oraz dobór odpowiednich narzędzi pozwalających je osiągnąć.
Najważniejsze narzędzia, takie jak coaching menedżerski, coaching indywidualny, mentoring, czy programy rozwoju przywództwa znajdują się w zasobach własnych GrowZone.
Nasz zespół to doświadczeni przedsiębiorcy, coache, trenerzy i mówcy.
Wdrożenia zaleceń
Na tym etapie wiadomo już skąd ruszamy i dokąd zmierzamy.
Jednak “samo się nie zrobi”. Skuteczność wszelkich procesów, nie tylko rozwojowych zależy od kontrolowania ich przebiegu.
Teraz potrzeba skuteczności operacyjnej, optymalizacji zasobów, motywacji zespołu, kontroli zgodności z planem, adaptacji do zmian i zapobiegania konfliktów.
Indywidualne doświadczenia i kompetencje członków zespołu GrowZone pozwalają nam wspierać klientów także na tym, najważniejszym, etapie rozwoju.
Analiza po wykonawcza
Na koniec sprawdzamy efekty wdrażanych rozwiązań. Pomaga to w identyfikacji możliwych obszarów poprawy, optymalizacji działań oraz dostosowaniu strategii do zmieniających się warunków rynkowych lub potrzeb klientów.
Przeprowadzenie takiej oceny pozwala również na uzyskanie danych na temat zwrotu z inwestycji, co umożliwia podejmowanie bardziej świadomych decyzji biznesowych oraz lepsze zarządzanie zasobami.
Dodatkowo, analiza efektów wdrażanych rozwiązań może wpłynąć na zaangażowania pracowników w rozwój swoich kompetencji oraz doskonalenie produktów lub usług.